התוכנות של AdCom
מערכת לניהול משרדי פרסום
מערכת AdCom משמשת את ענף הפרסום לניהול ובקרת תהליך העבודה בין משרד הפרסום למפרסמים ולספקי הפרסום (זכיינים, עיתונים, ספקי שילוט חוצות, קולנוע, אינטרנט, מפיקים וכו`).

המערכת כוללת ניהול לקוחות, מותגים, הסכמי ריטיינר ואחרים, אנשי קשר, ניהול ספקים, עמלות ויעדים, עובדים, ניהול ומעקב בריפים, יומן בריפים, ניהול משימות, ניהול הצעות מחיר, ניהול מחירונים, ניהול הזמנות, תכנון תקציב, ניהול שעות עבודה וכו`.

המערכת מאפשרת ניהול מלא של תהליך העבודה (Workflow), החל משלב כתיבת הבריף ועד העברת העבודה לחיוב בהנה"ח, וכן קליטה של נתונים בכל מבנה, מכל מערכת חיצונית, לצורך שילובם בתהליכי העבודה.
 
תיאור המערכת:

מחלקה כללית: נתוני המערכת, לקוחות/ספקים, שעות עבודה, קופה קטנה.

מחלקת תקציבאות: תקציבאות, הזמנות כלליות.

מחלקת מדיה: מדיה עיתונות, שילוט, תשדירים, אינטרנט, טלוויזיה (הסכמי לקוחות/ ספקים, מחירונים, פריסות מדיה, הזמנות מדיה).

מחלקת הפקה/טראפיק: תכניות הפקה, הזמנות הפקה, הסכמי לקוחות/ספקים, מחירון, ניווט העבודה בין מחלקת הקריאיטיב והסטודיו.

מחלקת הנהלת חשבונות: ביצוע חיובי הלקוח, קליטת חיובים מהספקים, התאמת ההזמנות, בקרה כספית מול כל פרויקט, דוחות הנהלה.
 
 
 

 
 מחלקת תקציבאות
מערכת מאפשרת להזין בריפים למערכת ולהפנותם למחלקות השונות המעורבות בעבודה על הבריף לשם ביצוע העבודות. המערכת מורכבת ממספר סוגי בריפים בסיסיים הניתנים להרחבה ושינוי בהתאם לדרך העבודה של משרד הפרסום.
 
המבנה הבסיסי כולל את הבריפים הבאים:

בריף אסטרטגיה (קמפיין)
בריף זה מטפל בנושאים הכלליים של הקמפיין וברעיון הפרסומי של הבריף. הבריף משמש כבריף אב לבריפים אחרים. דבר זה מאפשר להגדיר קבוצה של משימות תחת מסגרת אחת.לבריף קיימות מספר חלוקות פנימיות כגון: קריאטיב, מידה ומחקר.

בריף סקיצה
בריף זה מטפל במשימה אחת (שלט, עלון, מודעה, סרטון). המשימה יכולה להיות עצמאית או מקושרת לקמפיין.לבריף קיימות מספר חלוקות פנימיות כגון: הפקה, סטודיו ומדיה.

בריף ביצוע
בריף זה מטפל במפרט המדויק של המשימה לאחר אישור הלקוח ומהווה המשך ישיר של בריף הסקיצה. ייתכנו מקרים בהם בריף ביצוע ייפתח באופן עצמאי.

 מחלקת טראפיק
המערכת מאפשרת לנהל את עבודת הקריאטיב והסטודיו במשרד תוך שימוש בבריפים הנשלחים למחלקה זו.

במערכת ניתן לשלוט עד רמת העובדים השונים (קופירייטרים, מעצבים, ועובדי סטודיו) תוך שליטה ובקרה על מצבו של כל בריף ומיקומו בשרשרת העבודה במשרד.

המערכת מאפשרת קשר מחזורי רצוף בין הטראפיק לתקציבאים לאנשי המחלקה.

למנהל/ת הטראפיק ניתנת האפשרות ליצור לוחות עבודה לכל אחד מהעובדים במחלקה וע"י כך לנהל את תנועת הבריפים בצורה יעילה עם מעקב מלא מול לוחות הזמנים שהוצבו לביצוע העבודה.

 מחלקת הפקה
המערכת מאפשרת הזנת תוכניות הפקה והזמנות, תוך שימוש במידע המתואר כבריף שהועבר למחלקה. כמו כן, נעזרת המערכת במחירונים וההסכמים המוזנים למערכת.
 
תוכניות ההפקה מאפשרות בניית מפרט טכני של העבודה הרצויה על פי הגדרות שונות.

הצעת מחיר ללקוח - מיועד לתקציבאי וללקוח. מציג את תיאור העבודה והעלויות ללקוח.
הצעת מחיר פנימית - מכיל מפרט מלא של העבודה והעלויות. מיועד לשימוש פנימי של המחלקה. ניתוח רווחיותה המשוערת של כל עבודה.
 
הזמנות עבודה נשלחות לספקים ומהוות בסיס לעבודת הנהלת החשבונות. לאחר אישור הצעת מחיר ללקוח ניתן ליצור מנתוני תוכנית ההפקה הזמנות באופן אוטומטי לספקים.

 מחלקת מדיה
כלי ניהול המדיה במערכת הינו פשוט ונוח לעבודה ומאפשר להזין תוכניות /פריסות מדיה ללקוח, וביצוע הזמנות רכש לספקי המדיה השונים.
  • ביצוע פריסות מדיה / תוכניות מדיה הינו ייחודי לכל מדיה כאשר ישנם כלי עזר המותאמים לסוג המדיה.
  • המערכת נעזרת במגוון רחב של כלי עזר (מחירונים, הסכמים, לוחות שידורים, רייטינג וכיו”ב.
  • לחלק העזר ישנה יכולת קליטת נתונים ממקורות מידע חיצוניים:יבוא רייטינג TELEGAL, שידורים בפועל – תוכנת "יפעת".
  • תוכניות המדיה מאפשרות בניית פריסות מלאות על פי הגדרות ומגבלות שונות.
  • תוכניות המדיה מאפשרות הפקת פלטים שונים ללקוחות, לשימוש פנימי ולספקים המאפשרים את העברת המידע בצורה היעילה ביותר לכל גורם.
הזמנות העבודה נשלחות לספקים ומהוות בסיס לחיוב הלקוח ולהתחשבנות מול הספק במודול הנהלת חשבונות.

 מערכת הנהלת חשבונות
מחלקה זו מטפלת ב - 2 תחומים עיקריים:
  • קליטה ואישור חשבוניות ספק - חלק זה מאפשר שיוך ואישור של חשבוניות הספק אל מול הזמנות העבודה שנשלחו אליו.
  • הפקת חשבוניות מס ללקוח - חלק זה מאפשר יצירת חשבוניות טיוטא ובהמשך להן חשבוניות מס ללקוחות. על פי ההזמנות והסכמי הלקוח שיצאו במערכת.
למערכת אפשרות יצירת חשבוניות ריטיינר באופן אוטומטי. עם סיום תהליכים אלה ניתן להעביר קובץ תנועות יומן לתוכנית הנהלת חשבונות.

 דוחות הנהלה

מודול זה מאפשר למנהלים במשרד לקבל מידע לגבי הנעשה במשרד בכלל ודוחות רווחיות ברמות שונות ומגוונות בפרט. המידע ניתן להצגה במספר רמות פירוט וחתכים כגון: ברמת הלקוחות והספקים דרך מותגים, בריפים ופירוט ההזמנות לכל בריף.
המערכת מספקת מדדי רווחיות מדוייקים במספר רמות ניתוח ניתן לשלב כלים נוספים כגון :שעות העבודה, הוצאות קופה קטנה, שליחויות.
בנוסף, ניתן לקבל מידע על תחזית הכנסות לחודש על סמך ההזמנות לספקים שעדיין לא יצא בגינן חיוב ללקוח.


 |  דף הבית |  אודות  |  התוכנות של AdCom  |  בין לקוחותינו  |  מה חדש  |  יצירת קשר  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
אדקום-פתרונות תוכנה- www.adcom-sw.co.il © כל הזכויות שמורות
אדקום פתרונות תוכנה כתובת: שטיבל 2, ת.ד 57492, תל אביב 61570 טלפון: 03-6242860 פקס: 03-6242861
כל הזכויות שמורות www.adcom-sw.co.il © AdCom.Software  | כתובת: המסגר 56 ת.ד 57492 תל אביב 61570 טל. 03-6242860 פקס. 03-6242861
הצטרפו אלינו בפייסבוק
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל